2009-03-24

Lite foton....

Här kommer lite foton från dom senaste dagarna. Och en sak är säker...

JAG TÄNKER MKT SÄLLAN VÄLJA DET MINDRE FORMATET PÅ BILDER FÖR DET SUGER VERKLIGEN + ATT MAN INTE KAN SE SÅ BRA PÅ DOM OCH ATT DOM IBLAND INTE ALLS KOMMER UPP NÄR MAN KLICKAR PÅ DOM!!
SÅ NU VET NI DET!!

PS/ Vill ni se förklaringar til fotona så får ni hålla muspekaren på fotot så kommer bildförklaringen upp =) /DS

Jaha lite foton då ja...

Gjorde krabbelurer till brunch häromdagen =) Mkt goda! En blandning av pannkakor och sockerkaka men smakar ungefär precis som munkar. Prova dom!

Leker så fint så =)



Snygga strumpor jag har va haha

Åsa bjöd på Kaffe mocca =) Mums!

Låt mig vaaaaa säger Bella haha men Gizmo fattar iiiingenting hihi.







Gizmo e helt fääärdig.



haha faaan va bångstyrig man kan va då =)

jag ser ut o ha kul iaf

Åsa e lika fin som alltid!

Checka in min ansiktsmin här hahaha. Ser ut som en Alien ju =P

Bella redo att säga ifrån. Det ser man på hennes ögon hehe. Nu har Gizmo retat upp henne tillräckligt hihi!

Fick hem min riktigt efterlängtade kokbok idag.

Denna bilden skickade syrran till mig ikväll. Hon satte på högtalaren så jag fick kalla på honom och när han hörde min röst blev han rent koncentrerad och förstod nog inte riktigt var min röst kom ifrån hihi. Så sööööt!

Och med detta säger jag GODNATT!! Imorgon väntar tandläkaren och ytterligare ett helvete I assume =/
Wish me luck!

Puss & Kram
*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...