2009-03-23

I'm back

Ja, då är jag tillbaka igen då! =) Efter hur länge då?? Över ett år iaf! =) Egentligen vet jag inte varför jag valde att börja blogga just HÄR igen men... jag tänkte att jag inte orkar öppna ytterligare en blogg (har 2 andra, min mobilblogg som uppas rätt ofta och en annan som jag inte uppat i på länge + en hemsida) utan jag kunde lika gärna fortsätta här. Så det gjorde jag. MEN... en annorlunda sak är att jag numer skriver bakom lås och bom. Vet inte heller här varför jag valt det men det kändes rätt just nu. På så vis kan jag lägga ut bilder på familjemedlemmar och dyl. utan att riskera att fotona hamnar i orätta händer. Dvs på idioter hehe.

Ja, det var allt för nu. Ville bara låta er veta att I'm BACK!! =D

Seeya!

Puss och Kram
*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...