2009-02-07

Mitt-i-natta-bloggande

Jag kan inte sova så här sitter jag och skriver några rader till dom som vill läsa. (Vilket inte är många haha)

Vad har jag gjort idag då? Hmm... det är helt sjukt att man ska behöva tänka efter vad man har gjort SAMMA DAG?! Jo, just det. Jag och syster yster var ju först på Cafe Lieto och drack vars en Kaffe Java och sen var vi och handlade på Willys :) Weeee sicken spännande dag va? ;)

Sen kom sambon hem och hade med sig Kebab :D Gooott!

Om jag inte minns fel så skulle denna bloggen bara handla om min Cambridge-viktresa neråt ;) Ehm... hmm... ehe... ja-aa, jag har ju aldrig påstått att jag är konsekvent med nåt jag tar mig för :P

Nä, jag får väl gå och titta runt i kylskåpet samt skafferiet om det finns nåt att tugga på... e litta småsugen på nåt... och förresten så har jag köpt träningskort på Friskis & Svettis nu med :D

Fin avslutning på inlägget va?? ;)

Natti fnatti!!

005003
Ja, jag är lika galen som jag ser ut :P *skojar*

3 kommentarer:

sofie sa...

tss...klart du är! :P

Åsa sa...

Hahaha.. låter som en bra kombination ju ;) Skåpäta i samma veva som träningskort.. ;)

Susanne sa...

Redig tös!! Vad gäller FS-kortet alltså... ;-)

Ge inte upp träningen nu!! Tänk hur skönt det är EFTERÅT!!

Du kommer aldrig att ångra ATT du går och tränar, däremot är risken överhängande att du får ågren om du INTE går och tränar.

Och vad är väl en timma här och där under ett helt liv?!

Kom igen nu!!

*Peppkramar*!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...