2008-11-10

Woho jag vann!!

Jag vann ena auktionen om 20 påsar! :D Var nån idiot som precis som jag satt och väntade in i det sista så när det var ca 2 minuter kvar så fick jag ett mail om att jag blivit överbjuden. Jag har ju MSN så jag ser ju denna rutan som poppar upp nere i högra hörnet så fort man får ett mail och det står ju oxå vem det är ifrån och när jag då såg att det stod "Tradera - .... " då visste jag direkt att det var nån j-a idiot som bjudit över mig... "Nä du lille vän... glöm det... nu e det kriiiiiig" var min första tanke! Hahaha... och så är det ju... det är ju ett budkrig... men hursom så vann jag den iaf *mallig* :P

Som jag skrivit innan så tänker jag vara fullständigt ärlig i denna blogg och ja jag har ätit en TUNN TUNN liiiiten brödskiva innan med liiiiite bregott på. Det kändes som jag hade halsbränna och det söööög i magen som bara den och det var för tidigt att inta en ny shake men sen efteråt så mådde jag ok igen så nu bäljar jag i mig mer vatten.

Stekte potatis till sambon innan oxå (mest för att han skulle få dåligt samvete för igår :P) så jag tog några bitar av dom oxå. Men jag går fortfarande inte upp men kommer bara inte in i ketos som jag skrev innan. Men jag ska skärpa till mig... speciellt nu när jag får hem 20 påsar till med BARA jordgubb :D Kommer gå finemang...

Nä, ska ut och röra på mig sen när sambon kommit hem. Tar med Bella och drar ut på prommis :)
Seeya...

2 kommentarer:

sofie sa...

fan va najs!
va står vågen på nu då?
jag pallar fan inte väga mej längre...är i en svacka just nu när ingenting händer... :(
men caroliiine...du som syndar hela tiden...hihi...kan vi inte ta fikan imorgon??

Åsa sa...

Hahaha..va kul!! Men blir så jävla avis..jag vill ju ha!! :/
Pusspuss/siz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...