2008-11-09

Woho? eller Hmm??

Alltså.... jag måste bara berätta... vägde mig alldeles nyss med t-shirt och strumpor på och gissa vad vågen stod på??

78,4 kg!

Kan detta verkligen stämma?? Eler är det fel på min våg? (Den är digital.) Det innebär ju isf en minskning med 4,2 kg???? Hmm.... aja, jag blev glad iaf men ändå lite fundersam. Det har ju ändå bara gått tre dagar och jag "moffade" ju igår! *gapar* Sen är det ju tidigt på morgon så jag vet ju att jag kommer öka under dagen men ändå... dom säger ju att man ska rätta sig efter vikten som man har på morgonen... ooo detta måste jag bara berätta för Cecilia hihi!

Shiiiiit! :D

Now I'm off to work!

Bjuder på en bra låt som jag fått på hjärnan för tillfället :)





1 kommentar:

sofie sa...

fan va gööött!! eller hur? =)
grattis! visst känns det som en härlig sporre? jag har bara gått ner några hekto nu den senaste tiden så nu är det sofie som ska masa sej till gymmet...å gissa när? jo! efter jobbet imorgon bitti! hihi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...