2008-11-08

Går ej att beskriva...

... hur trött jag är idag! Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig igen men det kan jag ju inte då jag måste jubba =/ Sitter här med min cappuccinoshake... men det är fortfarande klumpar i den. Små, små men ändå... Alltså jag gör bara detta EN vecka sen får det fan räcka... jag lider ju för fan redan :( Så jävla typiskt man måste jobba oxå!!

Ja, jag vet att jag gnäller men... vad ska jag göra då? Jag är ju sån hahaha!

 Ska börja med lite fler bilder snart oxå. Lovar ;-)

Börjar 8 idag så jag får sätta fart här. Idag MÅSTE jag bli bättre med vattnet. Minst två liter. Igår blev det nog bara 1,5 om ens det.

Seeya soon! :)

1 kommentar:

sofie sa...

två liter? ajabaja carroliten...är väl tre-fyra man ska bälja i sej?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...