2008-11-11

Dag 5

Den har gått åt helvete rent ut sagt! Jag har mått så dåligt idag och ätit 6 (!!!) mackor med bregott och en goooooood kopp kaffe med skummad mjölk och honung och ÅHHH så gott det var! Jisses amalia!! Dom som känner mig vet att jag ÄLSKAR MACKOR med smööööör och sylt :P Sen åt jag lite kålpudding, stekt potatis och mammas goda köttbensås till det. MUMS! SHIIIIT!!! Sen kom kramperna som ett brev på posten :-?

Jag bara kände när jag vaknade att jag var rent sucken... ni vet när man går omkring och bara suckar och känner sig tung och såsig i hela huvudet... jag är så trött nuförtiden. Kan det vara vädret?? Nåja, iaf så bestämde jag mig då för att börja om med Cambridge imorgon för jag har fuskat för mkt... vill dock ändå påpeka att jag INTE gått upp nånting utan bara gått ner men det har inte gått lika fort och jag hade antagligen gått ner ännu mer om jag hållit det till punkt och pricka! Så imorgon alltså!

Annars så känns det som om jag bara svullat en massa hela dagen men det har jag inte. Har varit förstoppad sen jag började med kuren och det säger dom avhjälps med MKT vatten men jag KAN BARA INTE dricka typ 4 liter vatten om dagen. Jag kan bara inte. Då måste jag gå upp kl. 7 varje morgon typ för att hinna med det ju :roll: Och är jag ledig så blir det att jag ligger till ungefär 11. Jag älskar att sova och det skulle aldrig falla mig in att gå upp 5, 6, 7 på morgon om jag inte behöver! Så morgontrött är jag! Hursom så efter den sena frukosten så kunde jag göra det jag inte hade gjort på så länge...  Och nu flera timmar senare känns det bra! Inte ont i "lilla" magen längre hehe.

Dricker vatten gör jag men usch så tråkigt!! Bläää! Men vill man bli fin får man lida pin ju :roll:

För övrigt ingen motion idag....

1 kommentar:

Åsa sa...

"Jag bara kände när jag vaknade att jag var rent sucken… ni vet när man går omkring och bara suckar och känner sig tung och såsig i hela huvudet… jag är så trött nuförtiden. Kan det vara vädret??" Japp.. det o att man sover för länge!!! ;) Puss..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...