2008-11-07

Cambridge's Kycklingsoppa...

... Var inte god kan jag säga! Tvi vale säger jag bara!! Dom första skedarna gick bra men sen...??? Näää usch jag klarade alltså inte av att äta upp det. Blev väl en 10 skedar sen slängde jag ut det. Och jag som har 2 påsar till av det kvar :( Jaja, jag får väl stå ut. Läste nånstans att man oxå kan dela upp måltiderna på 6 under dagen om man tycker det går för länge mellan måltiderna. DET lät som en BRA ide tycker jag och det ska jag göra... :D





Kycklingsoppan rekommenderas INTE!!

1 kommentar:

Majsan sa...

Smaken är olika.. :P Jag gillar kycklingsoppan.. :D Dock inte kaffesmakerna och jag valde bort jordgubben.. Vanilj, banan, choklad m mintsmak, kycklig- grönskas- och svampsmak har jag. Jag tar en kur lite då och då.. första kuren tog mig ner 15 kg..och där stannade kroppen liksom och ville vila.. :) Jag hade 20 kg för mycket..

Nu tar jag en ny kur pga viktuppgång av kortison i samband med cellgifter och vill bara ha bort de där extrakilona snabbt.. samt att jag går långa promenader :) oftast hem från lasarettet dagligen (om vädret tillåter) efter strålningen och det är en mil ca.

Tack för Din titt hos mig.. Appropå smilisar och min blogg/hemsida så har jag tagit hjälp av mäster själv; Micke på www.kludd.se Frågar Du honom om tips och hjälp så får Du det.. Jag är inte helt hundra på vad han gjort med min sida.. *s* Han är en nära vän till mig och har lösen och inlogg till mitt och brukar få härja fritt.. :D

Lycka till med Din fortsatta viktnedgång! *tummen upp*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...