2007-11-19

I'm alive

Shit det är ju überlängesen jag skrev nåt här!! Jag har bara inte pallat uppdatera nånstans! Så är det bara. Det har varit mkt med jobbet oxå. Jobbar hela dagen och i och med att man jobbar i Danmark så blir det långa dagar (ibland EXTREMT långa då Skånetrafiken inte känner för att hålla tiderna) och så jobbar jag en del när man kommer hem också så man har inte så mkt fritid som man skulle vilja! =/

Jaja, skulle bara säga att jag lever för dom få som tittar in här ibland!

PS/ Ang. det föregående inlägget så gick jag inte vidare på SAS denna gången. Men man kommer oftast inte vidare på första försöket heller har jag fått veta så jag tog det inte så himla hårt. En tjej som var där på gruppövningen som redan jobbade som flygvärdinna fast i Spanien på Span Air, hade sökt 2 ggr innan så detta var hennes tredje gång. Hoppas hon gick vidare denna gången... 3:e gången gillt sägs det ju... Men ni ser.. inte ens att redan vara flygvärdinna är en garanti för att man går vidare. Men jag ska minsann söka nästa år igen! =) Fast undrar om man vågar när man ser sånt här...

http://www.baaa-acro.com/photos/MD81-SAS-Stockholm.jpg  /DS


Drömyrke??
image1112


Tjing!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...