2007-09-29

Roligt test

Jag har inte blivit utmanad eller så men hittade denna inne hos Fitness-Fia och tyckte den verkade dörolig så nu ska jag göra den! =)

Gör så här:
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas)
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Emma Andersson (som kändisen haha) och bor i Köpenhamn. Jag är 62 år gammal och jobbar som chef för landskapsarrangemangen i staden. På fritiden så bara älskar jag att bädda, diska, dammsuga och städa överhuvudtaget + plocka undan och sånt. Jag har 3 barn. Min hårfärg är (här asgarvade jag) beige/vit/grå och min färg på ögonen är svarta. När jag städar och sånt som jag älskar att göra så sätter jag gärna på lite gangsta'rap  och enmansopera och min Idol är Kellie Pickler. (Var med i American Idol förra året och sjunger Country).

Sådär ja... detta var min story. Nu utmanar jag följande:

Åsa

Majsan

Cecilia

Sandra

Hollywoodah-Sandra

Men självklart får den som vill och som jag inte utmanat oxå göra detta testet =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...