2007-07-28

Updejtsrejs 5 - 14 juli 2007 - Resan till, och under tiden i Hästveda

Denna dagen skulle vi till Hästveda och hälsa på ungarna på kollo. Jag gick upp kl. 5:30. (Eller var det 6:30?) Jaja, whatever... 07:57 var jag på väg till bussen iaf! Trött som fan var jag men... det är man väl jämt eller??

Här följer lite bilder av dagen!!


Älggatan by morning hehe




På väg till syster yster i Staffanstorp...


På väg till Hästis...



Framme i Hästveda =)



Morfar får kram av Emil...



Den första frågan som kom upp var: Har ni godis med er??? (garv)





Emil med sitt David Beckham-påslakan haha.



Ja och Emil kramas lite..



Syskonkärlek =)



En syskonkärlek till... =)



Picnic i regnet haha



Emil han frös stackaren haha.


Aså och Enifesoj...hihihi



Hej hej...



Sluta fota nuuuu! =) Absolutely NOT! :-)





Min käre far...=)


Yeaaaah ROCK!!! Hahaha...tror nog jag är cool eller nåt....



Emil oxå haha!




Min kära mor =)


Pingistajm...

image981

Deras Kollokort =) Emil är ungen som står och gapar haha. Och Josse är snett ovanför han till vänster i randig tröja =)


På väg till Lursjön.... Barnen ska bada =)



Emil och Josefine doppade sig minsjäl.... Och bikinin hon fick av mig passade
minsann :-)



Söta Josefine =)



Och här är vi hos mamma och pappa och medan vissa säger hejdå (Åsa) så stannade vi andra kvar för grillning... Dum som man är hade man ingen laddare med sig =/

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...