2007-07-06

Trööööött

Usch o fy... egentligen känner jag mig inte alls så trött men jag vet att jag kommer vara imorrn (eller om 5½ timme rättare sagt när klockan ringer =() Men men vad göra.. bara att kravla sig upp.

Kl. 11 kommer nån från MKB hit och kollar på alla mina fel jag har påpekat. Sen kl. 12 ska jag tvätta! Hatar mellanpassen! Men hade inget val.. var enda ledig tiden! Åsa fyller år imorrn med!! GRATTIS GRATTIS!!! =[) Mamma och pappa skulle komma dit men jag kan ju inte då jag har sysslor att uföra =( Jävla skit oxå!! Jaja, så är det! Synd för hon kommer antagligen ha en tårta....*slurp*

Nu ska jag iaf gå och lägga mig och se om jag kan somna eller ej.....

 image830

image829......jo det är det!! Hihihi...

Natti fnatti!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...