2007-07-02

Rapport från doktorn

Sitter här hos syrran och har precis käkat lite! Vad var det jag sa?? Allt såg fullkomligt normalt ut!! Herrejisses jag fattar det bara inte! Han sa att han även trodde att det kunde vara lite psykogenbetingat... men han ville absolut inte nedvärdera mig för att han sa så utan menade bara att det lätt kan bli så om man haft såna problem som jag har haft ett tag! Så sätter det sig lätt på hjärnan sen och så sa han det jag hört så många ggr "Du får helt enkelt pröva dig fram..." Iaf... jag gav mig inte utan fick till slut göra ett födoämnesprov så om ca 1 vecka ska jag ringa tillbaka för att höra om det har kommit och se om det är nåt jag reagerar negativt mot. Kaffe och coca cola vet jag redan att jag (TYVÄRR *BUHUUUU*) ej kan dricka. Apelsinjuice är nog för starkt för min mage så det låter jag oxå bli. Ska bli intressant detta!

Hoppas ni har en bra dag so far!!

Kram kram

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...