2007-07-28

Jaha....

.... då kan man blogga igen då... det har ju varit lite problem med det nu ett tag... iaf... idag har jag fyndat.... var med pojkvännen i HBG på festivalen där. Imorgon blir det Danmark =) Jag fyndade idag minsann på rean! =)

Blev följande:

 En svart tunika/klänning med fickor. Den satt så skönt så jag var bara tvungen att ha den!
 Sen köpte jag även ett svart bommulsspetslinne... eller top...

Mkt nöjd med dom köpen är jag! Sen gjorde jag några mindre klädprov som inte passade och det har jag fotobevis på men dom lägger jag då inte ut här!! Oh no kul ska vi inte ha det haha!

Sen har jag även köpt mig en ny hårddisk till min bärbara på 120 GB! Min andra gick ju paj och jag förlorade ALLT på den!! *surt* Men men mkt låg på servern så dom grejerna är fortfarande kvar. Sen var det ju en del viktiga grejer som gick förlorade såsom informationen och indexfilen till min andra hemsida! =( Så jävla trist! Och nu kan jag inte uppdatera den t.ex. pga att jag glömt både användarnamn och lösenord hahaha! Men jag är ändå MKT nöjd med den nya disken. Snabb och så precis som jag vill ha det! Sen kan man ju börja om från början och verkligen ha allt organiserat från början istället för det totala kaos jag hade innan *skrattar* Så nu har jag JÄTTEMKT plats på min dator helt plötsligt! =) Göööött!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...