2007-07-07

Hmmm

Känns som man har a lot on the plate nu på nåt vis! Vad gäller bloggen iaf! 4:e dagen av Grekland ska upp. Jag ska berätta om igår och torsdag och fredag.. eller?? Jeje, who wants to know lixom?

Idag har jag och Martin varit och tömt lite mer i hans lgh! Så nu är det bara förrådet kvar + skräp uppe i lgh! Sen var vi och handlade på Willys här i Limhamn! Blev DYRT men va fan... det blir det ibland!

Sen innan det satt vi och kollade på lägenheter vi vill köpa. Imorgon kl. 12:15 ska vi på en visning på Borgmästaregården! Men det är i låghusen så det vet jag inte om jag vill. Sen fanns det ingen diskmaskin heller och då VET jag att jag egentligen INTE vill ha den + att den är lite mindre än den vi har nu!!! Oxå en 2:a. Men men vi får se!

Han har även bokat en visning på denna. Hoppas ni kan se den! HERREGUUUUUUUD vad jag blev tänd på den!! VILL HA! VILL HA! VILL HA! Den är så jäävla fin asså!! Martin blev oxå eld och lågor och han kan sånt så vi får se.... kanske?? =D

Nu ska vi sticka iväg snart igen... busy lördag med andra ord!

Vi hörs och störs! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...