2007-07-06

ALLTSÅ BLIR MAN PISSED ELLER VAD?!

Klockan slog 11:20 och då blev jag förbannad! Blev förbannad av den enkla anledningen att hade det varit JAG som varit sen till ett möte med DOM så jäklar hade jag fått höra det! Så jag ringde ner som den gaggiga kärringen jag är och följande samtal löd: [Märk väl att denna idiot har skårrande R men pratar skånska!!! *ryser*]

MKB-killen: MKB det är Patrik.

Jag: Ja hej Patrik det var Caroline här.

MKB-killen: Ehh hej hej...

Jag: Du skulle vara hos mig kl. 11 idag!

MKB-killen: Ja, [tänker lite] ehh visst ja det stämmer! Hade helt glömt bort det.... ehh..Jag var tvungen att springa akutärenden pga det....ehh... enorma skyfallet som kom igår och har helt enkelt glömt att ringa...

Jag: Ehh ok men jag ska tvätta klockan 12 så hur gör vi då då??

MKB-killen: Ja, jag skulle ju kunna komma då runt den tiden där...

Jag: Ja, men jag ska som sagt tvätta kl. 12 så då är jag inte här uppe i lägenheten!

MKB-killen: Ja, [torrt skratt] ehh nej det e klart! Skulle du...ehh... kunna kl. 13 då?

Jag: Ja, men jag kan inte svara på om jag är här uppe då....

MKB-killen: Nä, men är du inte där så kollar jag i tvättstugan då...

Jag: Ja, det får du göra!

MKB-killen: Ok men då säger vi så!

Jag: Ok då!

MKB-killen: Ja men vad bra...

Jag: Ja Okej hejhej!

MKB-killen: Hej hej!

[klick]

Vilka jävla puckon där jobbar!!! Glömde att ringa?! Jaja my ass! Han satt ju för fan på kontoret när jag ringde för jag ringde ner till kontoret! Och han lät fan inte alls så jävla upptagen! Hade inte sagt nåt om han hade haft mobil och svarat i den och låtit jättestressad! DÅ hade jag minsjäl inte sagt ett jävla skit men va faaaan...han satt på kontoret! Nä, han vill inte ge sig ut i regnet bara. Bara så det var!!! Jävla fitteMKB!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...