2007-06-08

Thank god it's Friday!!

Ja så känner nog många idag! =) Själv har jag bara varit i Staffanstorp hos Camilla =) Åkte dit med Martin så strax innan 9:00 var jag där. Först gick vi ner till ICA och handlade litta och sen åt vi breakfast och sen klippte hon häcken och jag krattade löven som åkte ner på marken. Blev så brun så brun må ni tro haha! *skojar* Sen kom mamma och sen ett tag efter henne kom Åsa och morbror Leif. Blev mkt skitprat idag igen... bokstavligt talat nu alltså ;-) Och sen åkte jag med dom hem.... Åsa och Leif asså... så idag slapp man den tråkiga länsbussen *ler och tackar så mkt*

Snart ska jag göra lite fredagsgott till ikväll oxå... Choklad och kola tårta ska det bli... har hittat den här så det kommer nog bli smaskens *slurp*

Nu har jag städat med min SWEEPER (åh så BRA den ÄR!!!! Är så glad över det köpet för nu är det helt plötsligt KUL att dammsuga hihi!) och skurat toaletten och sånt så nu är här helgstädat haha!

Nä, nu ska jag fixa och dona vidare här. Ska antagligen äta ute ikväll så att fixa middag slipper jag iaf.... hoppas! Men först en sväng med lille Pluto... eller Herr Trots som vi kallar han hehe.

Kram på er och ha en wonderful day!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...