2007-06-17

Svammel

Nu har jag fixat käk! Som vanligt blir det kyckling för mig med ångkokta potäter och grönsaker! =) Martin ska ha kotletter med potäter och bearnaissås! Men jag ska iaf INTE ta så mkt idag! Kanske bl.a. är DET som gör det... att jag överäter utan att jag själv känner det! Eller känner det gör jag ju men oftast kommer inte den känslan förrän jag håller på att mer eller mindre spricka haha! Ska oxå ta liiiiite lite bearnaissås oxå. Typ en liten sked bara!

Köpte Fanta Free Pineapple & Grapefruit idag! Ska prova om jag kan dricka lite läsk (små klunkar) och se hur det blir i magen för jag satt och funderade förut och då slog det mig att jag har faktiskt ALDRIG haft problem med magen av KOLSYRA?? Däremot kanske det är koffeinet i coca colan som gör det med tanke på att jag inte kan dricka kaffe heller?! See a connection?? =) Hoppas det är så iaf!!! Hoppas hoppas... för jag ÄLSKAR läsk!! Och är det koffeinet så finns det ju decaf att dricka med men jag vet ej om det är så gott! Och är det laktosen som spökar så får man ju välja sojamjölk istället för vanlig! Espresso House's vanilllanut latte med decaf och sojamjölk är bara SÅ fantastiskt GOD!! Mums! Tur det finns ett alternativ i så fall!! =)

Röda veckan oxå ja... tur jag vet att det är därför jag har ont i magen då *blink*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...