2007-06-07

*Suck*

Jag lyckas aldrig få till Dag 3 i Grekland!! *grrr* Och snart ska jag på stranden med mor och syster så jag har ej tid nu heller *suck*

Iaf... inatt somnade jag väl lite över 2:00. Vaknade kl. 5:00 PIGG SOM EN MÖRT!!! (??) Sen har jag drömt om bl.a. VILDSVIN hela jävla natten!!! HAHAHA! Usch jag är livrädd för sådana! Inte nog med att dom e fula, dom e farliga oxå säger dom ju!! Drömde att jag och Martin (och Pluto fast han låg väl på gruset för det var grus) satt ute (??) och kollade på TV haha. Vi hade dragit ut TV:n med förlängningsladd som då satt inne i huset. Och rätt var det var så får jag syn på flera svarta saker och jag bara "Vad fan är det där??" Så ser jag att det bökar en massa vildsvin i jorden och vi flyger upp ur sofforna (som oxå dom står ute på gården såklart haha) och springer in men Pluto fattar ingenting trots att vi kallar febrilt på honom... så Martin får springa ut och BÄRA in honom med vildsvinen i hasorna! (!!!!!!!) Han hinner precis in med Pluto när jag ska stänga dörren men då kommer ett tjockt jäkla äckligt vildsvin och försöker trycka in dörern och jag kämpar och kämpar med att få igen den och lyckas till slut och då försvinner dom! När jag hade pustat ut lite grand ett tag får jag för mig att gå ut och kolla var dom tog vägen (dum i huvve som man är) så jag gick ner på trappsteget (vi bodde på landet) och kikar runt lite och får då syn på dom igen komma springandes emot mig med rasande fart (är dom snabba förresten??) och så samma sak igen... *suck* Åh GUD man kan ju tro att jag skulle vara rent utmattad och trött efter en sån dröm men nädå... Klockan 5:00 vaknade jag och var kissig och satte mig på dass med Veckans Bild jag köpte igår och läste i 20 min hahahaha! Sen tänkte jag att nä, jag får nog gå in och försöka sova en liten stund till iaf... men det slutade med att jag lade mig i vardagsrummet för det var så ljust i sovrummet och väl där så somnade jag om på stört!! Sen vaknade jag 7:30 av att Martin vaknade och då var jag så seg & seg & åter seg!! Jag VILLE INTE gå upp helt enkelt men 7:50 var jag uppe och studsade iaf! =) Och här sitter jag nu! =)

Mamma och Camilla (min andra syster) kommer hit sen... vi ska och bada! Ska bli gött! Får se om jag tar mig ett dopp! Bilder det kommer jag iaf att knäppa idag må ni tro!! =D

Oh förresten... min Swivel Sweeper har kommit idag! Wohoooo nu ska här dammsugas! VARJE DAG!! Ja, jag älskar TV-shop hahaha.

Ha en bra dag alla ni som läser här!! =) Och TACK för att ni gör det och kommenterar!! Blir MKT glad för det ska ni veta!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...