2007-06-20

Städning + tröja av pundare

Ja, dagen idag har varit crazy för mig! Jag ska försöka sammanfatta snabbt för jag e svintrött och vill bara gå och lägga mig! Nu är det dock så att jag inte kan sammanfatta kort så jag skriver punkter så redogör jag imorrn när jag orkar...

Vaknade 8:00 som vanligt!
Gick sen o lade mig en stund på soffan för jag hade ont i magen!
Vaknade och gjorde mig iordning och åkte iväg till ÖB. Handlade där sen var det meningen att vi skulle åka till Martins lägenhet och städa lite granna men då har Caroline glömt nycklarna så det var bara att åka vidare till Limhamn och hämta dom. Gå ut med doggen sen iväg till M's lägenhet och städa där. Sen hade vi lovat barnen att komma och hälsa på dom så då bar det av till Värnhem. Vi skulle vara där vid 19 men klockan var nog nästan 20 när vi kom dit! Gick upp dit så Åsa fick sina ögonbryn ansade och plockade. Drack kaffe, åt kaka, fick skälla på Adam för han slog storasyrran rakt på nejsan... ungen blev sur bla bla bla... Sen skulle vi hem så innan det passade vi på att gå in på AG's och handla för jag behövde smör, dassapapper och bindor! Åh så intressant då.... svar nej! Och väl där inne stötte jag på Sandra! =) Haha... det var typ 2 år sen vi sågs sist och det var över en fika på Lilla Torg och hon gick på en sån här galen diet så hon kunde bara dricka vatten haha! Samma dag (tror jag) började jag oxå med den men jag höll aldrig ut lika länge som hon så jag blev inte smal haha!
Men det var grymt kul att se dig idag iaf!! =) Sen får vi ju se till att det inte dröjer lika länge som 2 år efter nästa fika *skrattar*

Sen bar det av hemåt... men först gick vi upp med halstabletter till systerdottern för hon hade blitt förkyld och hade ont i halsen stackaren... Sen när vi stod och väntade på bussen kom det två påtända människor och hade en rosa/lila kärringblus strlk 46 och frågade om vi ville ha den.... (Öhh?? What??) "Tjejer!!! Får jag ge bort denna lott? Jag har så många redan!" Hahahaha... visst tänkte vi... vi kan ta den och sy om den för det var snygg färg! Det måste ha varit stöldgods för den hade kostat 498 kr! Shit.... jaja... ibland ler "lyckan" mot en *garv*

Nä, nu ska jag fantamig go och sova! Min mage börjar göra ont!!! =( Hoppas jag kan sova inatt iaf!

Kram på er och sov gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...