2007-06-17

Söndag...

...är det idag... och humöret är oxå söndag! Inatt vette fan vad som for i mig! Jag var så jävla in i helvetes irriterad på ALLT! Hunden råkade gå in och lägga sig i vårt sovru och fullständigt sket i mig när jag kallade på honom. Han lydde inte Martin heller! Sur som ättika blev jag och sa att jaja då ligger väl jag i soffan då! Jag hade inte hjärta att "hutta" ut honom ur rummet så jag gick. Sen började jag böla mitt i alltihopa med hahaha! Ok då var det inte så roligt men... där låg jag och bölade och snöt mig om vartannat och tyckte  SÅ synd om mig själv *skratt* Och idag kom röda veckan! *skratt* Hmm ett samband?? =) Den har iofs varit på G ett tag nu men... va fasen lixom?! Är det det som kallas PMS?? Jaja whatever... vi såg på filmen på femman igår! Girl Next Door! Den var helt OK. Vi skulle sett Forrest Gump egentligen men vi skrattade iaf lite när vi såg på GND så vi fastnade vid den. Martin gick ner och köpte ostbågar och coca cola (burk??) ett dajm och några såna patroner till sig själv och en Ramlösa Citrus till mig! (För att jag bad honom) Ringde Åsa för att fråga om jag verkligen kunde dricka den. Och det kunde jag men jag drack försiktigt! Sen åt jag faktiskt några ostbågar med!! Så jag fick mitt lilla lördagsgodis jag oxå! *weeee* Efter den filmen var det Född den 4:e Juli på TV4+ så den såg vi oxå på! En riktig filmkväll med andra ord! =) Var härligt! Men så klart så mådde ju jag inte så grejt! Idag skiter jag dock i det för imorgon ska jag till läkare och ska då kräva att dom tar olika prover på mig! Bl.a. Toxinprov, nr 2-prov (hihi), laktosprov, glutenprov och sen att dom kollar vilka livsmedel min kropp reagerar negativt emot! Förresten, kom på nu.... har inte jag redan skrivit det här??? Hmm... jaja då få ni läsa det igen! Hehe.

Vaknade 9:00 imorse och hade så ont i magen. Blev till att gå på toaletten det! Sicket kuuuuul liv man har!!!! I feel grejt typ.... NOT!! Sen spydde hunden på balkongen med så det rann ner till grannen under!! Ooops... Martin fick springa ner och säga till med papper i högsta hugg och sa att han kunde gå in och börja torka men dom skulle fixa det själva! Tror inte dom är personer som gillar att andra människor mer än deras anhöriga kommer in i deras hem. Jag vet inte men det känns bara så... dom är inte alltis särskilt pratglada! Dom är jättetrevliga när man hejar på dom och så... och deras unge är världens gnälligaste! Varenda dag kl. 8 hör man honom (ungen) gnäller när dom går till dagis. Sen kl. 16... samma sak! JIIIIIISAS lixom! Jag har ALDRIG sett den ungen smajla upp sig eller nåt!! Sen har vi andra grannar vars unge är en damp för FY FAAAAAAN sicket liv dom för asså!! Vill inte ens tänka på vad grannen inunder dom tycker!! Jag hade blitt idiot för länge sen om jag inte redan är det vill säga!!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer! Mina ögon gör ont som fan! Martin sa igår när vi var ute med hunden! "Alltså på sistone så har du inte gjort annat än att klaga på en massa! Du har ont och att du inte  mår bra!" "Ja, är det så konstigt då när man alltid har ont lixom?!?!" Irriterad blev jag IGEN så klart!! Men han menade inget illa med det... inte som jag tog det iaf... han menade bara att jag kanske har en infektion i kroppen som gör att jag mår så här med magen och ögonen och allt! Ja, jag hoppas innerligt jag får svar på det snart! Annars blir jag, om jag som sagt inte redan är det, EN IDIOT!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...