2007-06-02

Snart är det dags för lunch

Ja, klockan är ju 12 snart. Fast jag sitter här och äter "frukost" för jag  vaknade inte förrän 10:58 av att Martin kallade på mig. Han gick upp vid 9. "Ameeeen?! Varför väckte du mig inte då för då?" frågade jag. "Det gjorde jag ju!" svarade han. "Jag klappade dig på ryggen och pussade dig på axeln och kinden och allt, men du bara vände dig om och ville sova!"

Åh min sötnos... sorry! :) Trodde ju att han bara hade lite morgonmys och sen oxå skulle somna om då han sa igår att han minsann skulle sova länge idag! :) Men, som vanligt så vaknar han alltid tidigt! Så nu har jag fått lova att (och han med) att nästa gång han vaknar tidigt... så ska han säga till mig så jag HÖR och jag ska gå upp då!!

Annars idag väntas en runda på Bauhaus. Ska köpa dörrhandtag. Sen blir det bio med Josefine. Systerdottern.

Uppar mer senare! Dags för Grekland Dag 3 idag ju :)

Ha en UNDERBAR dag trots det gråa trista vädret!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...