2007-06-02

På tal om att se ut som ett FREAK!

Så nu e man hemma från Bauhaus och här sitter man med en chickenburger och har nyss petat i mig en McFlurry med... *MÄTT* Men gott var det!!

Var nyss inne hos Vickantikkan och läste lite och såg då ett inlägg från i fjol där dom hade varit på Grönan och åkt berg-och-dal-banan! Och på dom flesta nöjesfält får man ju efteråt möjligheten att köpa ett kort som visar hur man såg ut när den där kameran knäpper bilder. Hon säger att hon såg ut som ett "ihopatryckt freak" Men tro mig... det gjorde hon nog INTE! Inte om man jämför med hur JAG såg ut förra året när jag var på Bakken i Danmark!

Check it out! Och ja, ni får gärna garva ihjäl er! Det bjussar jag på ;)

image486


Jag sitter längst upp till vänster och ser DÖDSFÖRSKRÄCKT ut om nu nån skulle missa det haha. Min syrra sitter bredvid mig och nedanför hennes barn, Emil och Josefine!

Men FAN vad kul vi hade den dagen! Har säkert över 100 bilder från då! Såklart... jag är den eviga fotografen ju hihi!
Never leave home without "the proofcatcher"!! ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...