2007-06-27

Nostalgi - Mitt så kallade liv 1994-1995!

Denna serien fick mig att färga mitt hår hennarött precis som Angela hade (Claire Danes) när jag var 15 bast!! Haha...

(Ja, detta var min favoritserie då!! Och Jordan (spelad av Jared Leto) var typ den snyggaste killen på denna jord haha!)



Kom alltid på mig själv med att jag satt och nynnade på bakgrundsmusiken som spelades i denna serien.... och GUD vad man känner igen sig själv då efter alla dessa år. Vad hon kände kände även jag. Eller kom jag till att känna (jag var ju bara 13 år när denna serien började.) Minns att jag satt med mamma på balkongen en sommarkväll och pratade om att jag oxå ville ha en kompis som Rayanne Graff och Ricky. Identifierade mig mkt med Angelas rollfigur hahaha och jag hade ingen cool kompis här i Malmö. Kanske tur *fniss*



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...