2007-06-10

My day so far...

Än så länge idag har jag hunnit med en fika med Majsan! Tack så mkt! Det var mkt roligt!! =) Somm alltid!! =) Men mina fötter tyckte nog inte det var lika skoj. Valde såklart dom sämsta skorna att gå i så nu är mina fötter fulla av blåsor haha. (Ändå så fick jag i dom i Grekland nästan hela tiden utan blåsor =O hmm) Dock så hade dom kanske inte varit det om jag lyssnat på Majsan om vägen till Bakfickan från början... nä, istället ska jag tro att jag vet allt om Malmö (fast jag uppenbarligen INTE gör det) och lura ut oss på villovägar som tar ännu tid än vad det hade gjort från början... haha. Sorry M!! =)

Här är lite bilder från vår fikastund =)

Klicka f r att st nga bilden
På väg till Marlena.

Klicka f r att st nga bilden
M rotar i sin väska haha.

Klicka f r att st nga bilden
Det kom massa folk lite senare... såna som liknade Stureplanswannabe's haha.
Sen Roger från MixMegapol var oxå där...

Klicka f r att st nga bilden
Vi åt båda marinerade Scampispett med grön fräsch sallad och nån vit brödskiva! Mkt gott! Sen efter det valde vi en efterrät av vaniljglass med chokladsås *mumma* Men det glömde jag fota! *grrrr*

Klicka f r att st nga bilden
Mer folk....

Klicka f r att st nga bilden
GRUPPBILD haha.

Sen gick vidare till Rönneholms... (är det slott eller herrgård??) och satte oss och väntade på att Martin skulle hämta oss! Dock så körde han lite fel men... jaja... han kom fram till slut...

Tack för idag Majsis! Najs as always =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...