2007-06-09

Mossbystrand & Oceans 13

Den ska jag iväg och se nu. Vet inte direkt om jag är så himla intresserad av den men... den går nog an =)

Idag var vi till Mossbystrand och badade. Åkte dit vid 13 och kom hem vid 17 nångång och käkade pizza ;p Var grymt hett och faktiskt rätt så ok i vattnet. Visst mesade jag mig i början men inte så mkt som i Grekland och nu sist i Klagshamn... jag kärringdoppade mig självklart men det var ändå väldigt behagligt.... =) Gött!! Vi ska dit imorgon med fast då kommer vi åka tidigare... på förmiddagen...

Här kommer lite pics från idag =) Fler kommer när jag kommer hem efter bion.... åh visst ja... Grekland Dag 4 får vi inte glömma heller men den kanske kommer imorgon beroende på om jag orkar ikväll eller ej hehe.

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Så detta var vår dag... syns det vems plats på filten det är?? Där det är grusigast och smutsigas... det är min haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll på er!!

♥PUSS♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...