2007-06-14

Kass dag

Usch jag mår så jävla dåligt idag så jag orkar ingenting! Ja, som vanligt är det magen! Vad trodde ni lixom? =( Bara känner för att lägga mig ner och bara DÖÖÖÖ! Men till råga på allt så tvättar jag idag! Men klar om 1½ timme! Skönt! Inte för att det är så speciellt intressant men eftersom detta är min blogg och jag skriver vad jag vill så kan jag säga att diarré från kl. 8:00 och sen pågående hela dagen när man måste ner i tvättstugan där det inte finna nåt dass är INGEN hit!! Ska jag behöva ha det så här?? Jag är ju för fanken en livsnjutare! Älskar god mat, KAFFE!! (ÅÅÅHHHH) goa kagor, (goda kakor på skånska) goda likörer, gott vin och nåt gott choklad till det... Ja you name it!! Och så ska man inte få njuta av det?!


FY FAAAAN säger jag bara!!!

Livet SUGER!!!!!

Och nej... jag vill inte säga nu: "Det finns ju dom som har det värre!!"

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...