2007-06-06

Kan kändisarna så kan fan vi!!

Kollade på film förut. Filmen Next (helt OK film) med Nicolas Cage och Jessica Biel. Och GUD vad hon e vältränad! Dom armarna tack!! Jag säger inte nej! =) Börjar faktiskt bli redigt trött på att se ut så som jag gör! Jag är absolut inte tjock! Det tycker jag i varje fall inte själv MEN... jag är FRUKTANSVÄRT otränad och det både känns och syns lite! Så, så fort filmen var klar sprang jag till datorn och tänkte att nu jäklar skulle här minsann kollas upp på Jessica Biels träning och jag hitttade en hel del faktiskt hihihi. Så som rubriken lyder:

Kan kändisarna så kan fan ta mej vi!!

Håll till godo:

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Båda benen var det ja *blink* haha

Ja som sagt... igår var jag ute och gåjoggade (måste ju börja nånstans med tanke på min i nuläget dåliga kondis hehe) så imorrn blir det en snabbpromenad/jogging igen + hantlarna! Men å andra sidan så har jag faktiskt oxå såna gummiband som hon tränar med här... =) Ja, ursäkter finns inte längre! Damn *blink*

Vill man vara fin så får man ibland faktiskt lida pin =p

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...