2007-06-15

Idag är det FREDAAAAG! =)

Ja, jag har då inte varit aktiv på senaste tiden.... har inte orkat helt enkelt! Samma sak idag som igår... när fanken ska detta sluta? Fast på ett sätt ska jag då banne mig inte klaga för jag får ut det iaf hahaha. Men som tjej man är så är man aldrig nöjd =) *försöker muntra upp sig själv* En ljusglimt iaf är att jag fick mitt paket från CDON idag!! Hämtas tidigast kl. 16. Vad sent?? Sen fick jag en skraplott med från prenumerationen på Veckans NU! Man kan ju alltid hoppas där är nån vinst på den!

Detta beställde jag från CDON iaf...

Klicka f r att st nga bilden
Forrest Gump med Tom Hanks.

Klicka f r att st nga bilden
Match Point med Scarlett Johansson.

Klicka f r att st nga bilden
Sanna Kvinnor med Angelina Jolie, Anabeth Gish m.fl.

Klicka f r att st nga bilden
Min ABSOLUTA favvofilm! Gyllene Band! Eller Ringen som den oxå kallas!! Åh det finns INGEN film jag bölar mer till på slutet än till denna! Danielle Steel har skrivit....

Klicka f r att st nga bilden
Just Like Heaven med Reese Witherspoon. Hon är en favorit!

Klicka f r att st nga bilden
Ödets Makt med Sandra Bullock och Ben Affleck!

Klicka f r att st nga bilden
Sen beställde jag även denna kollektionen som CDON kallar det med Jennifer Aniston! Oxå hon en STOR favorit bland skådisar! Boxen innehåller Drömbilden, Hon Är Min och Mannen I Mitt Liv.

Sen har jag oxå en annan film med henne...The Good Girl som jag tänkte se idag! Martin han ska på firmafest med sitt jobb ikväll nånstans på Gastelyckan efter jobb så jag har en hel myskväll on my own. Synd man är som man är i magen annars hade jag fan ta mig köpt hem en massa gott och gjort nån god middag och bara myst i soffan själv... nu får det väl bli nåt ångkokt och nåt godis kan jag ju bara kissa goodbye *grrrr*

Fan att livet ska vara så orättvist ibland =(

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...