2007-06-01

Här sitter man fortfarande...

OBS! I detta inlägget pratas det en del skit så ni som är känsliga... LÄS INTE! Japp... jag gick aldrig och lade mig för att vila. Bäddade och plockade undan istället. Kändes som att nä är jag nu vaken så ska jag inte förstöra det genom att bli seg och gäspig för att jag la mig. Känner mig relativt pigg fast jag har så ont i nacken. Kan iofs bero på att jag sitter med min bärbara vid köksbordet på en hård stol haha. Och här sitter jag ofta :lol: Jaja...

Har en idé jag tänkte prova.... vet dock inte om jag vågar eller om det ens kommer funka men...

Iaf... inte för att det är så intressant för er då hehe... men idag har jag gått på toa!! *MUHAHAHA* Hmm vad ovanligt?! Nej inte precis! MEN... JAG HADE INTE ONT!!!! Wohooooooo!! Gick rätt så fort och smärtfritt. Ingen lång timme där inne nej med smärta som får mig rent kallsvettig, genomblöt, skakig och svimfärdig! FAN vad konstigt!! Men FAN vad kul!! :D Jag begriper det inte! Nu bara hoppas jag och ber till gud att det kommer vara så VARJE dag. Eller åtminstone varannan och att jag inte känner som att jag inte är klar! GUD det hade varit livet det!! Hihihi. Haha helt sjukt... medans andra drömmer om grejer som ny bil, mer pengar, åka till paradisö, köpa hus eller whatever så drömmer jag om att kunna shitta right!! :lol: Håll med om att det är jäkligt sjukt!! Och jäkligt äckligt med för den delen MEN... jag är en tjej som inte är blyg för sånt. Så rapar folk i min närhet - skiter jag i. Fiser dom i min närhet - skiter jag oxå i (så länge man inte sitter och äter för DÅ blir jag liksom lite... "ehh hallååå!!") Behöver dom poopa mitt i alltihopa (vad det nu än må vara) ok - stäng dörren efter dig bara och gör rent i toan efter dig! :) Om det behövs.... hihi!


I DON'T CARE!!


Alla gör det nämligen så det är inte lönt att försöka verka som att man inte gör det och att det är så äckligt och usch men gud.. lixom. Som typ fina flickor! Skulle inte förvåna mig ifall det är dom som är fina i kanten som är äckligast av oss alla! :)


Nä nu börjar mitt inlägg kanske spåra ur åt fel håll känner jag... och ni med kanske haha!

DET jag skulle komma till var att jag hade ju en idé... och det är att kanske det funkar att äta ungefär allt (då menar jag inte allt superonyttigt då) som vanlig mat men att kanske tillaga den lite annorlunda och att motionera! Som det är nu så motionerar jag inte alls faktiskt! Cykel eller promenad till affären på sin höjd. Men nu menar jag att ägna iaf en timme om dagen åt att verkligen svettas! Konditionsträna och få upp flåset och träna hemma då jag faktiskt, om jag ska vara helt ärlig, inte är så himlans förtjust i gym. Kan det vara nån hjälp på vägen tro?? Hoppas det!

Tänkte göra 2 frasvåfflor nu. Inte det bästa men jag ska se om jag kan äta det och ändå gå på toa imorrn som jag gjorde idag. Kan jag inte det så stryker jag våfflor. Iaf såna man köper :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...