2007-06-01

Grrrr

Jäkla skit oxå!! Jag skulle ju sova lite längre denna morgon. Men jag gick upp kl. 8 som vanligt ändå! Trots att jag inte somnade förrän 3 inatt och var trött som en gris när klockan ringde! Nu är klockan snart halv 10 och då är det väl ingen större idé att gå och lägga sig??? Men jag har sån huvudvärk och sånt tryck över vänstra bröstet idag (lite orolig över det) så jag kanske går och lägger mig på soffan ett litet tag iaf! Och VILAR som det heter hehe!

Ska ev. fika med Majsan senare idag oxå så... hoppas jag mår bättre tills dess. Annars får jag väl ställa in som jag fick göra igår :? pga den här jävla magvärken :( Var inget kul för jag kände faktiskt för att ta en termos med te eller nåt och gå och sätta oss nånstans på en bänk vid havet typ och bara snacka litta skit! :) Eller hur Majskorn? Hihi. Men istället ringde syrran och ville sola och undrade om jag ville med så det blev en liten soltid på en kvart + att jag fick mina tyngre hantlar + vågen oxå! :) Tänkte att lite värme kanske gör susen för magen men icke sa nicke! Hade fortfarande ont när jag kom hem! Idag känns det inte så mkt i magen dock. Istället har den sprungit vidare till bröst och huvud?! Vad sjutton händer egentligen??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...