2007-06-12

Fy fanken vad hett vi har det!

Har nyss vaknat och är suuupertrött idag! Det är ju så varmt så man smäller av!! Martin ville ha balkongdörren öppen inatt (vi har den i vårt sovrum =/) men ja sa blankt nej med argumentet att då kommer det in en massa kryp haha! (Vi har en spindel som "bor" på vår balkong och den kryper fram varje kväll!! Den liknar en Svarta Änkan!) Så jag vart inte så förtjust i att ha den öppen! Men men hursom så fick han öppna den till slut då ingen av oss stod ut!! Fy fanken säger jag! Tur är att jag inte svettas så mkt trots att jag har ett termotäcke! =) Älskar det täcket!! =)
Förresten ska se om jag inte hittar en sånt långt myggnät typ som man kan ha och fästa vid balkongdörren så kan man ha den helt öppet istället! Nån som vet var jag kan hitta ett sånt för inte en SÅ dyr peng så emottages tips gärna! =)

Hoppas ni alla får en bra dag!! Det ska jag försöka ha iaf! (Jämför med igår! =( )

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...