2007-06-16

Filmlördag utan nåt gott =(

Idag har inte varit nån rolig dag precis! Diarré, diarré och ännu mer diarré! Vad kul att jag berättar det för er va?? Ni som är SÅ intresserade haha! Även hunnit med en del städ i Martins lgh! Den börjar blir finare o finare!

Ont i magen har jag oxå! Försökte äta lite förut, men det gick inte så bra! Nu är Martin nere och handlar lite ostbågar och sånt... ja inte till mig då... önskar jag oxå kunde äta lite granna men jag vågar ej! Nä, jag håller mig till saft och vatten!

Nu ska vi se på film! Forrest Gump! Har småtittat lite på den där filmen på femman.... Girl Next Door! Den verkar rätt så bra! Kanske fortsätter kolla på den! Får se...

Hoppas ni haf en bra dag och får en fin kväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...