2007-06-30

Ett SMS

Klockan 01:24 fick jag ett SMS som... ja, var lite märkligt må jag säga! Numret det kom ifrån hade jag inte sparat i min tfnbok och det fanns heller inga träffar på det när jag sökte på Hitta.se. Det stod följande:

"Hej! Vet Du att just Du är älskad av Din Skapare o Fader i Himmelen genom hans Son Jesus Kristus, som dog på sitt kors, för vår skull. På 3dje dagen uppstånd."

Ehhh?? Say what??

Jag svarade:

"Ehh vem fan e detta? Tyvärr jag är inte kristen. Går ej i kyrka. Ber inte utan lever gott i syndens tecken! [smajlgubbe] Må Gud vara med dig! Skål!"

Vem sjutton skickar sånt SMS halv 2 på natten?? Det måste ju antingen vara nån som har mitt nummer eller nån som bara har skickat fel?! Men inte katten är väl präktiga kristna vakna så sent??? Eller??

Som sagt... mkt märkligt!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...