2007-06-25

Doktorer sucks!

Alltså ibland undrar man hur läkare funkar egentligen??

Jag bad min syster ringde min läkare innan för att få reda på mina provsvar som skulle komma idag! Dom hade kommit men hon fick ej lämna ut dom. Ok det förstod ju min syster eftersom det inte är hon som är patienten och henne det gäller (vi har samma läkare och hon har haft han i 7 år) så hon sa att jag skulle ringa själv. Men det behövde jag inte för hon fick inte lämna ut dom till mig heller!!!!!!!! Ehh WHAT?? Varför sa då min läkare sist jag var där att jag skulle ringa idag för han förmodligen skulle glömma bort det?? Ja jisses. Fick en tid nu på måndag den 2/7 kl. 09:15 istället så får vi väl se vad han säger då! Hoppas jag slipper betala en gång TILL bara utan att få nån som helst hjälp!! Blir så jävla förbannad när sånt här händer!

Nåt positivt är att jag fick en tid för syntest här i Limhamn idag kl. 14:45 så hoppas jag slipper glasögon bara! Känner nämligen själv att min syn försämrats något sen 1998 hehe! Snart 10 år sen ju! Får göra mitt bästa för att se idag! =)

Wish me luck!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...