2007-06-13

Dagen som varit...

Har varit så jääkla varmt idag så man har inte orkat ett piss. Dock så gick jag och syrran ner på gården med vovven och var där i nån timme så han fick ligga och mysa i skuggan =)

image636

Lille Pluto är törstig.....

image637

Vår filt där vi satt =)

image638

Mitt osminkade fejs får väl oxå vara med på ett hörn va?? Haha...

image639

Åsa märker iiiiiingenting =)

image640

Sötpojken....

image641

Igen...

image642

Vi hade det jättemysigt! Tog en del bilder på han oxå när han blev kammad men jag får be Åsa om lov först innan jag lägger upp nån bild på det =)


Senare på kvällen kom Majsan förbi på en kortprommis! Hon e lika fin som alltid! (Och har alltid så fina kläder!!) Hon var kissig så hon fick låna dasset. (Där jag annars sitter haha)

image643

image644

Här syns hon lite bättre haha!

Och med sig hade hon bikinin som hon sa att jag skulle få! Och den var suuuuperfin!! Dock så är jag lite väl tjock för den men bysten blev snygga i den iaf hahaha. Låren vill jag inte ens tala om =( Usch fy fan!! Mer apelsin får man ju leta efter =/

Så här ser den ut:

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Skitsnygg är den!! Blev jätteglad så TACK snälla för den!!! Blir en fika snart all on me =D

Nu ska jag denna tanten gå och sova! Hoppas ni haft en bra dag och får en lika bra dag imorrn!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...