2007-06-21

Bloggtorka

Usch jag har inte orkat blogga på ett tag! Har bara inte haft lust! Men jag ska försöka blogga mer snart igen! Grekland Dag 4 ska väl in snart oxå iaf haha! Jisses sicken framförhållning man har va??? Igår var jag iaf i Eslöv hos mamma och pappa. Min äldsta syrra var oxå där. Dock inte Åsa. Hon ville inte! Jag handlade lite jordgubbar, en ny skvallertidning. In Touch på avenska hörrni!! =D Me like nya skvallertidningar! =) Ska på ett möte snart på AMS. Kl 13 ska man vara där så jag ska snart sticka iväg... bussarna går ju så dumt så man får åka långt i förväg. Jaja, det ska nog gå det med! Ont i magen har jag idag igen.... =/ Sen efter mötet blir det en fika med Majsan.... ska bli kulkul! =)

Oj nu fick jag post.... måste gå och kolla den!! Kanske är nån kul räkning att betala?? =(

See ya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...