2007-06-03

...

Nu är man hemma! Fan på tiden!

Fy fan vad trött jag är! Det blev mkt senare än vad jag hade tänkt mig! Niklas kom väl hem runt 2:30 så då knatade jag ner till busshållsplatsen bredvid El Patio och tog 7:an där till Centralen. Väl där tänkte jag ju ta 4:an till Rosenvång och sen knata den lilla biten hem därifrån men nädå... det skulle jag inte få göra nej!! Kom till Centralen kl 3 ungefär och så gick inte 4:an förrän 03:48!!!! Blev jag glad eller?? NÄÄÄÄ! Eftersom jag inte hade nån större lust att stå och vänta på bussen i 50 min i nattens kyla så fick jag ju hoppa in i en taxijävel ändå ju!! Har inte så jäkla bra med pengar denna månaden och en taxiresa på 130 spänn för en resa på 5 km var det sista jag hade råd med just nu! =( Sen är jag faktiskt inte helt förtjust i såna spontana barnvaktsuppdrag heller! Jag och sambon hade faktiskt planerat en mysig filmkväll tillsammans med lite god mat osv och han blev ju klart besviken när det inte blev av. Kan jag iofs förstå men... å andra sidan är det inte hela världen heller. En filmkväll med god mat kan man ju ha i princip närsom men... ja, jag tänker inte gå in mer på det! Jag kunde iofs sagt nej till att vara barnvakt oxå men jag vet ju att dom (Niklas) hade gjort detsamma för mig så...

Nä, nu måste jag gå och lägga mig. E lite förbannad pga olika saker oxå så jag vet ej om jag kommer kunna somna... Jag tänker inte skriva så öppet om det som jag gjorde om saker och ting för nån månad sen utan kommer skriva lite mer kryptiskt och hemligt =) Men iaf... ibland tycker jag vissa personer inte tänker själva särskilt mkt utan ser bara saker ur sitt eget perspektiv. Även om dom kanske kan ha rätt i vissa saker. Att inte se sina egna fel men att se andras.... not so attractive to me!

Lite bilder och redogörelse om dagens bravader kommer imorgon. Och just ja... Grekland Dag 3 kommer oxå det imorgon! =)

Nu: sängen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...