2007-06-10

Äh vad fan...

...det finns ju inte så många foton från ikväll ändå för jag glömde fota... men dessa kan jag ju bjussa på... (totalt ointressant egentligen men...)

Klicka f r att st nga bilden
Har nyss gjort mig klar för "utgång" haha. Fick ej fota Martin, vet ej varför :S :(

Klicka f r att st nga bilden

Inne på bion (det var reklamen för Shrek den tredje här)... glömde fota i godisaffären... *svär lite granna* Men det blev iaf en 5 dl Cola Zero och 100 gram vanligt mjölkchoklad som jag åt upp på typ 1 timme *!!!!!* Sen köpte vi en mellanpopcorn inne på bion och så fick vi en Fishermans Friend med äpple och kanelsmak gratis! Den var sådääär... inget jag rekommenderar. Kanske därför man fick den gratis?? Haha... Men filmen däremot kan jag rekommendera! Den var skitbra! Rolig oxå och så har man ju en anledning att få kolla på Brad Pitt! Men han börjar se väldigt gammal ut tycker jag... är nog Angelina's fel... *grrr* Han skulle stannat med Jennifer Aniston....

Så det var inte fler foton från vår biokväll =(

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

Kolla häääär vad som "bor" på vår balkong!!!!!! Och nu innan när Martin stod där ute och rökte så var den borta *iiiihhhh* Var är den??? Jag tror tamejfan det är en Svarta Änkan!! Och ja, jag är seriös!! Bara kolla på den!! Lömsk en. Djävulen avkommor är vad dom är!!! Förresten deras tjocka bakkroppar... är det där "barnen" är... alltså äggen den säkert snart ska kläcka... på VÅR balkong!!!

image625

Godnatt... *Carro inspekterar HELA sovrummet innan hon kryper ner*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...