2007-05-16

Vilken desperat hemmafru är du?

Hittade ett test inne hos Majsan. Om vilken desperat hemmafru man mest liknar.... och så klart så är jag:

"Your Desperate Housewives double is Susan!"

Yeeeeeey....typ... NOT! Hellre Bree än Susan haha. Trodde först att ja, blir jag inte Susan så åtminstone Bree.
Men jo... jag får nog tyvärr erkänna att Susan är jag nog mest lik :? Det enda som skiljer oss åt är att jag inte är snokig! Är kanske inte heller lika godtrogen som henne om ändå lite granna.

Jaja, that's it... vill du oxå gör testet? Klicka då här!

Nu ska jag gå och påbörja min packning.... iiiiihhhhh jag kan inte fatta! Jag åker till Grekland imorgon. Om 24 timmar är det bara 25 min kvar tills planet lyfter :D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...