2007-05-06

Vi ska resa!!!!!!

Japp nu är resan bokad och betald!!! :D Vi är så jäkla glada! I nästan 4 år har vi varit ett par och NU först tar vi vår första solresa tillsammans. Hotellet vi ska bo på heter Vagia Mare och har fått FFF+ av Fritidsresor, som vi ska åka med. Här kommer lite bilder... (som vanligt haha...)

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Sådär ja.... det var alla bilderna jag hade :) Tagna från Fritidsresors hemsida.

Det är Kreta vi ska till. Där var jag när jag var 12 år med en väninnan som hade sin pappa där. Hon åkte dit varje sommar och hälsade på och jsut denna sommaren -93 fick jag följa med. 2 veckor var jag borta och ska jag vara ärlig så var det inte nån positiv upplevelse direkt att vara där. Kanske berodde på att han hade restaurang och vi fick jobba där. Sen var det knappt nån sol heller just dom veckorna jag var där :| Iaf... sen dess har jag inte varit på solsemester överhuvudtaget... Men NU!! Nu ska vi!

Vårt flyg lyfter från Sturup 9:50 på förmiddagen den 17 Maj. Sen är vi hemma den 25 Maj 03:25 på morgon hehe. Viken jävla tid! Jaja, mamma och nån av mina systrar får väl bege sig ut på ett nattligt äventyr igen. Sånt gillar ju dom hehehe. FAN vad brun jag ska bli då!! Wow jag är så glad! Vi ser verkligen fram emot detta :)

Nä, nu ska jag sova. Har haft SÅ ont i magen idag! Tror det beror på pizzan jag gjorde igår. Med paprika, lök, tomat och BACON. 2 pkt bacon hade jag i vilket jag tror blev lite för bra för min stackars mage. Insåg idag att det måste vara den som gör det för alla andra gånger jag gjort den så har jag alltid haft ont i magen dagen efter! SKIT!
Jaja, nu vet jag det iaf!

Natti med er! Nu ska jag gå och drömma om sol, bad och goda drinkar och romantik med Martin hihihi!

Kom just på att jag måste ha mig en bikini!! Fan, nu måste jag leta och se om jag har nån :O

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...