2007-05-03

Varmt!!

Har nyss badat och FY FAN vad jag svettas nu då!! :( Grrr... hatar den där klibbiga äckliga värmen man får när man badat i hett vatten. Men... varför badar jag då i hett vatten?? :roll:

Oh well... jag torkar snart haha. Köpte ju Linda Rosings bok "Den Nakna Sanningen" idag. Den är faktiskt rätt så bra! Den heter inte "Den Nakna Sanningen" för ingenting om man säger så! Hon beskriver saker ganska detaljerat. T.ex. om hur och var hon blev av med oskulden, familjeproblem osv osv. Jag har inte kommit så långt i boken än så... men saker och ting kommer nog bli ännu mer detaljerade längre fram i boken om man ser till kapitelrubrikerna... kapitlena är heller inte så långa vilket passar mig utmärkt hihihi!

Nu ska jag dra mig mot sängen. Blev så sjukt trött helt plötsligt (???) :| Ögonen känns som tunga stenblock jag försöker hålla uppe! Idag har jag gått väldigt mkt måste jag säga. Och imorgon ska jag gå igen! :) Känns kul nu!

Är det nån som råkat ut för detta eller som vet vad hon kan göra så vore hon tacksam för hjälp?? (Jag med då jag inte vet vad hon ska göra :))

Nä mina vänner... nu kallar som sagt kudden på mig!

Natti! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...