2007-05-14

Vad tycker ni om detta??

Alltså jag har av någon konstig jäkla anledning  råkat tömma hela min inkorg i min Outlook Express... fattar inte. Inte för att jag hade några direkt viktiga mail där men.... iaf inte vad jag kan minnas... jo några var det ju jag ville ha kvar men... jaja gjort är gjort...

Nu till ämnet som rör rubriken...

Har suttit i snart en timme och diskuterat med syrran...  Precis alla kort jag har här på bloggen på henne tycker jag ser bra ut. Men HON.. ja hon HATAR dom... o därför får jag inte ha dom här för henne?! Vad tycker ni om det? Självklart som hon själv säger, så ska ens vilja om att inte ha nåt på sig själv i nån annans blogg respekteras.. men om jag säger från början att "idag fotar jag för att dokumentera i bloggen...." ja då vet man ju det! Då kan man ju hålla sig ur vägen istället för att hela tiden vara framme med snudan och VILJA fotograferas!!! Sen är vi ju faktiskt syskon och det är bara kort man har tagit på kul under dagen som gått. Jag lägger oxå ut bilder på mig själv som ser helt jävla för jävliga ut... ja bryyyyr mig inte. Jag bjussar på det för man kan inte ALLTID se bra ut!

Min personliga åsikt är att detta är löjligt att diskutera... det är knappast kränkande bilder jag lägger ut. Oftast bara på ansiktet eller överkroppen. MED KLÄDER PÅ såkart haha.

Ni andra bloggare... vad anser ni om detta? Är jag respektlös mot min syrra eller är det hon som bara överreagerar? Eller är vi båda både och?? *suck*

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...