2007-05-29

Vad avslöjar din födelsemånad om dig?

Jag är ju född i Augusti då så detta är vad som stod om mig...

"August = Flirt
 Your birthstone = Peridot

You've got the best personality and are an absolute pleasure to be around. You love to make new friends and be outgoing. You are a great flirt and more than likely have a very attractive partner, a wicked hottie. Like somebody with an August brithday. It is also more than likely that you have a massive record collection. When it comes to films, you know how to pick them and may one day become a famous actor/actress yourself - heck, you've got the looks for it!!!"

En stor skivsamling kan jag inte direkt säga att jag har men... nästan :)
En MKT attraktiv partner har jag så DET stämmer iaf!
Jag hoppas jag är en kul tjej att umgås med eller "vara runt".
Gillar att träffa nytt folk!
Nån great flirt tror jag inte heller att jag är faktiskt men... who knows? :)
Filmer älskar jag men här i hushållet är det Martin som brukar komma med bra filmer! (Oftast!)
Oooo en känd skådespelerska?? Hmm kanske inte en skådespelerska men en känd sångerska kanske? ;)

Dom säger ju att jag har utseendet som krävs iaf :lol:

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...