2007-05-17

So looooong! =)

Ja då reser jag imorgon då! Jag känner mig inte nervös men hände lite grejer innan som gör att jag nu är totalt uppe i varv och kan inte slappna av riktigt! Ska upp 5:30 imorgon oxå. Och ska ringa mamma och pappa 5:50 för att tala om att jag är uppe annars kommer mamma vara orolig att vi inte kommer med flyget sa hon haha.

Mammor! Ja-aa, jag säger då det :)

Idag när jag satt vid datorn ringde mobilen. Det var Majsan. Hon hade tappat sina nycklar så jag gick med henne för att leta. Vi hittade dom inte! Men hon var förvånansvärt lugn och glad.... ja så här glad faktiskt:

Klicka f�r att st�nga bilden

Haha nä då... så var det inte. Självklart är hon orolig över det hela och det hade jag med varit... gud jag hade fått panik haha. Iaf heeeeela långa Ribban gick vi! Ok riktigt så var det inte. Hon gick halva och jag gick halva. (Fast jag hann nog inte riktigt halva haha.)

Klicka f�r att st�nga bilden

Det började ösregna efter att vi varit ute ett tag så när vi nådde Malmborgs på Erikslust gick vi in där och köpte ICA's päronfestis typ och satte oss ute på några stolar i värmen.... det var gött! :) Ja, inte ute UTE i värmen utan precis innanför ingången haha.

Klicka f�r att st�nga bilden

Sen kom hennes föräldrar med extranyckel. Så hämtade Martin upp mig för vi skulle lämna av Pluto hos syrran.

Klicka f�r att st�nga bilden
Lilla Plutooooo vi kommer sakna dig!!!

Men han får det SÅ bra hos Aså! (ja Aså och inte Åsa hehe) God mat och bortskämd och klapp hit och dit och borstning och gud vet vad!! Han kommer förmodligen inte vilja följa med oss tbx hem sen haha. Även om vi (läs: jag hehe) oxå skämmer bort han mkt! Det enda positiva i detta är att han slipper alla våra trappor vi har här upp till 3:e våningen! DET kommer bli skönt för han!

Nä nu måste jag gå och lägga mig tror jag! Har fått ihop det mesta skitet nu... se nedan: (Snygga svarta tanttrosor va?? haha)

Klicka f�r att st�nga bilden

Egentligen skulle jag behöva stryka ett par svarta byxor oxå men... jag ORKAR BARA INTE! Sitter här med en ÖL dessutom?? Jag menar VA?! En ÖL??? När F-N började jag gilla öl?? Jag hatar öl men fick ett sug efter det! Mkt märkligt! :roll:

Jag har säkert glömt nåt men då får det vara så då... orkar inte tänka på det nu om jag ska vara ärlig!
Får se om jag kanske kan hinna få tag i en liten dator där nere och blogga lite. Annars får ni en liten rapport när jag kommer hem! :) Med MASSA foton!!!! :D Kan ju iaf säga att det inte känns hemskt att lämna Sverige med detta väder som kom idag *skadeglädjesflin* hahaha.

Puss på er alla! Seeya!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...