2007-05-28

Så jäkla lat man är...

Sitter här men borde egentligen inte göra det! Jag har alldeles för mkt att ta tag i. Det försvunna receptet + läkarpappret måste fram t.ex. En del andra viktiga papper måste oxå fram. Ner till Apoteket och hämta ut medicinen, bädda och dammsuga och sen ner med TVÅ överfulla tvättkorgar i tvättstugan! Fy fan... hur ska det gå?? Får gå två ggr helt enkelt men hur kul är det när man bor högst upp utan hiss??

Nä, jag får väl ta ett krafttag då! Receptet MÅSTE hittas iaf då jag ska börja dricka den satans drycken redan vid lunch imorrn. Sen får jag inte äta nåt på hela dagen o kvällen. Bara dricka den (4 liter Laxabon) + annan vätska såsom vatten t.ex. och klar dryck, typ buljong! Geeeze snacka om att jag kommer vara matt på dagen imorgon! Tur det är en massa bra på TV då! :D Ugly Betty och Desperate Housewifes t.ex. Christine brukar jag oxå kolla på till slut med. Hoppas jag orkar få in ett litet introduktionspass med Majsan imorrn oxå då på förmiddagen (den träningsskygga i mig ryggade tbx kraftigt kan jag säga men hihi) för på eftermiddagen kommer jag absolut inte att orka. Jeje we'll see...

Have a good one! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...