2007-05-09

Miniquiz

Hittade detta inne hos Majsan som i sin tur hittade det hos KOMAKINO.

Vad åt du till frukost idag? Äter frukost nu. Den "sedvanliga" med Rågi, skinka och avokado. Sen tog jag även en tallrik Mannagrynsgröt med mjölk och honung oxå. Och så kokt citronvatten till det.
Vad åt du till middag idag? Har ej ätit middag än men igår åt jag indisk currykyckling.
När fick du en kyss senast? Oj, menar du French Kiss eller vanlig?? Hmm ja igår då.
När stötte någon på dig senast? Haha minns inte!
Vad gör du helst en vardag? Bra fråga. Vet inte. Borde svara motionera men då ljuger jag. Ha kul med familj och vänner.
Vad är det första du kollar in hos någon av det motsatta könet? Ögonen och händerna kanske? Äh, jag vet inte.
Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? Mannen i mitt liv har jag ju redan hittat så jag hoppas vi har ett stort hus vid havet kanske. Planerar ungar och att jag gör nåt jag brinner för.
Vad har du för kläder på dig just nu? Ljusgråa mjukisbrallor och en svart V-ringad Lindextröja.
Har du svarat helt ärligt på dessa frågor? Ja, så ärligt jag kan iaf...

Nu ska jag äta frulle :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...