2007-05-05

Kan man ändra i sina kategorier här på bloggen??

Förresten jag kom på en grej..

Är det nån som vet hur man kan ändra sina kategorier här? Typ föra över inlägg till en annan kategori osv. För tar jag bort en viss kategori som påminner om en annan jag har så försvinner ju även det inlägget jag postat i den kategorin jag vill ta bort. Se nedan. Här har vi ju dessa.... Istället för att ha 3 st. kategorier kunde jag lika gärna ha en som heter "Hälsa, träning och mat"... så om man kanske kunde flytta inlägg till en annan kategori??? Går det? Det borde faktiskt gå.... Men eftersom blogg.se har en massa defekter så har dom väl säkerligen inte att man kan göra så här...


Hälsa och Träning (och bantning)
Vikt, Utseende o Skönhet
Mat


Nån som kan hjälpa???

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...