2007-05-07

Kan ej göra pancakes

Jag hittade ett bra recept på pannkakor och sen helt plötsligt kom jag ihåg.... :)

Men Martin fick ta vid. Det var han som ville ha (jag hade faktiskt tänkt göra kycklinggryta idag) och då kan han lika gärna göra dom själv oxå eftersom mina tydligen inte duger! Han tycker ju att hans blir bättre.

Ja, men gör dom själv då för fan!!!
Inte mig emot! Snarare tvärtom! Kan jag sitta här och spåna lite istället.

Pannkakor tar sån jävla tid att göra bara! Och han var inte hemma förrän 18:30 idag och jag hade nästan precis kommit hem så jag hann inte förbereda smeten och påbörja dom. Men å andra sidan... vem vill äta sega slattriga pannkakor som varit i ugnen ett tag?? Inte M iaf. För han är kräsen.... :?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...