2007-05-15

Home at last....

Japp det är jag. Kom hem lite innan 21:30. Varit en lång dag idag... jag gick aldrig och la mig imorse som jag tänkte hehe. Och nu är jag trött, trött och åter trött! Min mage har krånglat PRECIS heeeeeela jävla dagen! Ont, ont och åter ONT! Men men... jag får skylla mig själv lite där! :(

Jag börjar redan nu känna mig lite smått nervös inför resan på torsdag! Weeeee.... imorgon MÅSTE jag börja plocka fram lite grejer och sånt. Ska tvätta kl. 16 oxå så det som är i tvättkorgen och som jag ska ha med mig blir ju rent imorgon då. Men allt annat. Känns som jag kommer glömma nåt viktigt!!! Passet är i min väska. Funderar dock på att ta med mig min PYTTELILLA väska man kan ha över axeln och ha den "typ" framför sig så man har lite koll. Vilket jag annars normalt inte har hehehe. Man har ju inte fett med pengar och det vore ju förargligt om man blev rånad på allt där nere *grrrr* Det är 12 år sen jag var i ett soligt land. Ja, på solsemester då. Så kanske därför jag är nervös. Dessutom hade jag ledsagare då som skötte allt och nu måste man göra allt det där som hon gjorde till en själv :-o Haha tur jag har Martin. Jo, seriöst för jag hade nog varit rent borta där asså haha! Gått till fel gate eller nåt och satt mig på ett plan till Jemen eller Oman eller ett annat land där jag inte alls passat in haha.

Förresten går det?? Att sätta sig på fel plan?? :) *Carro ser undrande ut*

Tänkte ta ett bad nu för mitt hår är helt fettigt... det är oxå en sak jag inte fattar. Jag tvättar mitt hår varannan dag (för tvättar man det för ofta, typ varje dag, så är det oxå fel) men ändå...ja ÄNDÅ efter TVÅ dagar så är det fett igen?!?! Ja, det är inte det att det känns smutsigt utan man ser verkligen att det är fett. Ja, JAG tycker det iaf. Andra ser inte det säger dom men det säger dom för att vara snälla för inte kan det undgå nån att se SÅNT?! Väl?

Vad händer egentligen??

Fy fan vad jag svamlar då... trött och resfeber hihihihi. Ni får ursäkta mig :)

Ska försöka lägga in bilder om det blir ett inlägg till innan läggdags. Annars kommer dom imorrn! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...